Alternatywy dla treningu cardio

Chcesz spalić więcej kalorii? Wiele osób myśli, że najlepszym sposobem będzie więcej treningów cardio. Z tym jednak byśmy polemizowali. Znasz alternatywne ćwiczenia, które dadzą lepszy efekt i zastąpią właśnie trening cardio? Pamiętaj jednak, że warto być w każdej sytuacji pod opieką doświadczonego trenera. Z nami jest to najprostsze dzięki opcji treningów online. Nie każdy ze sportowców ma czas na dodatkowe 40 minut na bieganie po treningu siłowym. Należy pamiętać, że trening wytrzymałościowy nie daje najlepszych efektów przy gubieniu kilogramów, a dodatkowo często jest jednostajny i nużący. Dotyczy to ćwiczeń na takich sprzętach jak: orbitrek, bieżnia czy rowerek. Dzięki naszej platformie będziesz mógł przeprowadzić najwyższej jakości trening w domu. Nasze doświadczenie pozwoli dobrać najlepszy plan treningowy dla Ciebie.

Najskuteczniejsze treningi na podkręcenie metabolizmu i spalanie kalorii

Istnieją ćwiczenia, które dają dużo lepsze efekty. Znacznie przyspieszają metabolizm, a co za tym idzie, przyspieszają spalanie kalorii. Istnieje kilka innych metod, by podkręcić termogenezę ciała, a przy okazji spalić więcej kalorii w krótszym czasie!

Poznaj magiczne tricki treningowe!

HIIT – czyli interwały

Są to okresy bardzo dużego i intensywnego wysiłku wytrzymałościowego przeplatane krótszymi, bądź dłuższymi przerwami. Dla przykładu: wejdź na bieżnię, przebiegnij sprintem 30 sekund, a następnie przez 60 sekund idź w tempie marszu. Powtórz całość 5-10 razy. Interwały mają na celu zwiększenie zapotrzebowania naszych mięśni na tlen. To przekłada się na wzmożone spalanie kalorii na długi czas po skończonym treningu.

Trening z workiem bokserskim

Patrząc na bokserów widać, że to jedni z najbardziej wytrzymałych zawodników w świecie sportów. Popracuj więc z workiem bokserskim. Świetna alternatywa dla treningu wytrzymałościowego na maszynach, a dodatkowo wzmocnisz swój cios i popracujesz górną częścią ciała. Spójrz na bokserów, to jedni z najbardziej wyciętych i wytrzymałych zawodników w świecie sportu. Ustaw czasomierz na 3 minuty i walcz. Następnie daj odpocząć ciału. Właśnie w takim trybie ćwiczą bokserzy i zdecydowanie dobrze wpływa to na ich wytrzymałość. Podczas tego ćwiczenia pracuj także nogami i poruszaj się wokół worka. Powtórz ćwiczenie 3-5 razy. Upewnij się też, że wykonujesz te ćwiczenia poprawnie, a Twój wysiłek nie idzie na marne. W tym może pomóc Ci wykwalifikowany trener personalnyMaj

Skuteczniejsze treningi na podkręcenie metabolizmu i spalanie kalorii

Istnieją ćwiczenia, które dają dużo lepsze efekty. Znacznie przyspieszają metabolizm, a co za tym idzie, przyspieszają spalanie kalorii. Istnieje kilka innych metod, by podkręcić termogenezę ciała, a przy okazji spalić więcej kalorii w krótszym czasie!

Poznaj magiczne tricki treningowe!

HIIT – czyli interwały

Są to okresy bardzo dużego i intensywnego wysiłku wytrzymałościowego przeplatane krótszymi, bądź dłuższymi przerwami. Dla przykładu: wejdź na bieżnię, przebiegnij sprintem 30 sekund, a następnie przez 60 sekund idź w tempie marszu. Powtórz całość 5-10 razy. Interwały mają na celu zwiększenie zapotrzebowania naszych mięśni na tlen. To przekłada się na wzmożone spalanie kalorii na długi czas po skończonym treningu.

Trening z workiem bokserskim

Patrząc na bokserów widać, że to jedni z najbardziej wytrzymałych zawodników w świecie sportów. Popracuj więc z workiem bokserskim. Świetna alternatywa dla treningu wytrzymałościowego na maszynach, a dodatkowo wzmocnisz swój cios i popracujesz górną częścią ciała. Spójrz na bokserów, to jedni z najbardziej wyciętych i wytrzymałych zawodników w świecie sportu. Ustaw czasomierz na 3 minuty i walcz. Następnie daj odpocząć ciału. Właśnie w takim trybie ćwiczą bokserzy i zdecydowanie dobrze wpływa to na ich wytrzymałość. Podczas tego ćwiczenia pracuj także nogami i poruszaj się wokół worka. Powtórz ćwiczenie 3-5 razy. Upewnij się też, że wykonujesz te ćwiczenia poprawnie, a Twój wysiłek nie idzie na marne. W tym może pomóc Ci wykwalifikowany trener personalny.